Pristatymo/Grąžinimo sąlygos

Atsiėmimas vietoje

Gaminius galite atsiimti patys tiesiai iš mūsų atsiėmimo punkto Panevėžyje ir visiškai NEMOKAMAI!
Mus rasite:
Sodininkų g. 3,
LT-37452 Panevėžys.
Atsiėmimo laikas: 9-20 val. (pirmadieniais-penktadieniais);
14-19 (šeštadieniais-sekmadieniais).
Prieš atvykstant pranešti mob.tel.: 8 600 95512
Tai patogiausias būdas atsiimti savo užsakytus gaminius visiškai NEMOKAMAI!

Kaina: NEMOKAMAI!

Omniva pašomatai

Siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą Omniva paštomatą.
Jūsų siunta bus pristatyta per 1-3 darbo dienas į Jums patogiausioje vietoje esantį Omniva paštomatą.
Po apmokėjimo išsiųsime gaminius. Tai pat gausite siuntos kodą tai leis pasitikrinti kur yra Jūsų siunta.
Apie atvykusią siuntą būsite informuoti SMS žinute, o atsiimti galėsite per 7 dienas bet kuriuo paros metu, suvedę specialų kodą.
Daugiau: www.omniva.lt

Kaina: 3.00 €*

LP EXPRESS

Siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą LP EXPRESS terminalą.
Jūsų siunta bus pristatyta per 1-3 darbo dienas į Jums patogiausioje vietoje esantį LP EXPRESS 24 terminalą.
Po apmokėjimo išsiųsime gaminius. Tai pat gausite siuntos kodą tai leis pasitikrinti kur yra Jūsų siunta.
Apie į terminalą atvykusią siuntą būsite informuoti SMS žinute, o atsiimti galėsite per 72 valandas bet kuriuo paros metu, suvedę specialų kodą.
Daugiau: www.lpexpress.lt

Kaina: 3.00 €*

DPD Pickup

Siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą Pickup siuntų tašką ar terminalą.
Jūsų siunta bus pristatyta per 1-3 darbo dienas į Jums patogiausioje vietoje esantį PICKUP siuntų tašką ar terminalą.
Po apmokėjimo išsiųsime gaminius. Tai pat gausite 14 skaitmenų siuntos kodą tai leis pasitikrinti kur yra Jūsų siunta.
Apie į terminalą atvykusią siuntą būsite informuoti SMS žinute, o atsiimti galėsite per 7 dienas bet kuriuo paros metu, suvedę specialų kodą.
Daugiau: www.dpd-pickup.lt,/a>

Kaina: 3.00 €*

Lietuvos paštas

Siunta bus pristatyta į artimiausią Jums Lietuvos pašto skyrių.
Jūsų siunta bus pristatyta per 3-6 darbo dienas į bet kurį iš beveik 800 Lietuvos pašto skyrių bet kurioje Lietuvos vietoje, įskaitant Neringą.
Po apmokėjimo išsiųsime gaminius. Tai pat gausite siuntos kodą tai leis pasitikrinti kur yra Jūsų siunta.
Apie atvykusią siuntą būsite informuoti SMS žinute arba informaciniu lapeliu.
Siuntą galėsite atsiimti per 30 dienų (pašto darbo valandomis), parodę asmens tapatybės dokumentą.
Daugiau: www.post.lt

Kaina: 4.00 €* / 8.00 €**

Kurjeris

Kurjeris atveš siuntą tiesiai į namus ar darbovietę.
Jūsų siunta bus pristatyta per 2-3 darbo dienas bet kur Lietuvoje (išskyrus Neringą). Po apmokėjimo išsiųsime gaminius. Tai pat gausite siuntos kodą tai leis pasitikrinti kur yra Jūsų siunta.
Siuntos pristatomos tik darbo dienomis 8 – 17 val. Įsitikinkite, kad nurodėte adresą, kuriuo būnate tuo metu, ir telefono numerį, kuriuo kurjeris galės susisiekti su Jumis prieš atvykdamas, kad suderintų tikslų laiką.

Kaina: 6.00 €* / 12.00 €** / 30.00 €***

Autobusų siuntos

Siunta bus pristatyta į artimiausią autobusų soties terminalą. Gaminius pristatysime IR SAVAITGALIAIS!
Jūsų siunta bus pristatyta per 1-2 dienas į bet kurį iš beveik 40 Autobusų stoties skyrių net mažiausiuose Lietuvos miestuose.
Po apmokėjimo išsiųsime gaminius. Tai pat gausite siuntos kodą.
Apie atvykusią siuntą būsite informuoti SMS žinute. Siuntą galėsite atsiimti per 30 dienų (autobusų stoties siuntų terminalo darbo valandomis), parodę asmens tapatybės dokumentą.
Tai patogiausias būdas atsiimti savo užsakytus gaminius ŠVENČIŲ DIENOMIS!
Daugiau: www.siuntosautobusais.lt

Kaina: 5.00 €* / 10.00 €**

Pristatymo laikas skaičiuojamas nuo tada, kai siunta išsiunčiama iš Pardavėjo sandėlio, o pirkėjas gauna tai patvirtinantį el. laišką.

Mūsų Prekės skirstomos į 3 kategorijas, todėl gali skirtis prekių pristatymo kaina skirtingoms prekėms.

* Smulkių prekių kategorijai priskiriamos prekės telpančios į paštomatą. Didžiausias leistinas šių prekių ilgis – 61 cm, plotis – 44 cm ir aukštis – 37 cm.

* * Vidutinių prekių kategorijai priskiriamos prekės, kurių ilgis, plotis ar aukštis neviršija 1,20 m

* * * Didelių prekių kategorijai priskiriamos prekės, kurių ilgis, plotis ar aukštis didesnis nei 1,20 m ar sunkesnės nei 30 kg. Šios prekės transportuojamos ant euro padėklo. Prekių pristatymo kaina nurodyta be prekių užnešimo ir krovos darbų paslaugos. Pirkėjas turi teisę užsisakyti šią paslaugą prieš perkant prekę informavęs Pardavėją. Krovos darbų ir sunkių prekių užnešimo paslaugų kainos pateikiamos susisiekus el. paštu info@metalija.lt.

Taisyklės
1. SĄVOKOS

1.1. Pirkimo pardavimo taisyklės – šios nuotolinės prekių pirkimo – pardavimo sutarties, kuriomis nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu www.metalija.lt internetinėje parduotuvėje susijusios nuostatos.

1.2. Internetinė parduotuvė – www.metalija.lt interneto tinklapyje esanti elektroninė parduotuvė, kurioje Pirkėjas, prisiregistravęs ir neprisiregistravęs prie Internetinės parduotuvės sistemos, gali pirkti Pardavėjo siūlomas prekes.

1.3. Pardavėjas – UAB „Metalija“ įregistruota įmonė veikianti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, juridinio asmens kodas 303272994, adresas Jutiškiai 8, Jutiškių k. LT-38433, Panevėžio r., internetinis adresas www.metalija.lt, elektroninio pašto adresas info@metalija.lt.

1.4. Pirkėjas – asmuo, atitinkantis šių Pirkimo pardavimo taisyklių 2.3. punkte numatytus reikalavimus ir įsigijęs prekių Internetinėje parduotuvėje.

1.5. Pirkimo – pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta prekių pirkimo – pardavimo sutartis, kurią sudaro prekių užsakymo paraiška, kurią Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Internetinę parduotuvę, ir Pirkimo pardavimo taisyklės su vėlesniais pakeitimais ir papildymais.

1.6. Pardavėjas pasilieka teisią keisti Pirkimo – pardavimo sutartį.

2. BENDROSIOS SĄLYGOS

2.1. Pirkimo – pardavimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir pristatyti prekę Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja priimti prekę ir sumokėti už ją nustatytą pinigų sumą bei atlyginti pristatymo išlaidas, Pirkimo pardavimo taisyklėse numatytomis sąlygomis.

2.2. Jūs, tai yra Pirkėjas, prekes Internetinėje parduotuvėje galite įsigyti tik sutikęs su Pirkimo pardavimo taisyklėmis. Jums patvirtinus susipažinimą su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, Jūs įsipareigojate jų laikytis bei jas vykdyti. Pardavėjas turi teisę keisti Pirkimo pardavimo taisykles, todėl kiekvieną kartą prieš užsakydami ir (ar) pirkdami prekes Internetinėje parduotuvėje, atidžiai perskaitykite Pirkimo pardavimo taisykles. Jei Pirkėjas neperskaitė ir (ar) nesuprato Pirkimo pardavimo taisyklių arba su jomis nesutiko, jis negali pirkti Internetinėje parduotuvėje.

2.3. Pirkti Internetinėje parduotuvėje turi teisę prisiregistravę bei neprisiregistravę prie Internetinės parduotuvės sistemos klientai, kurie yra:

2.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. 18 metų sulaukę asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

2.3.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų;

2.3.3. juridiniai asmenys;

2.3.4. visų anksčiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.

2.4. Pirkimo pardavimo taisyklių 2.3.2. punkte nurodyti nepilnamečiai asmenys turi teisę pirkti Internetinėje parduotuvėje tik turėdami tėvų, įtėvių ar kitų įgaliotų asmenų sutikimą, išskyrus atvejus, kai šie asmenys savarankiškai disponuoja savo uždarbiu ar asmeninėmis lėšomis.

2.5. Prekybos veikla Internetinėje parduotuvėje yra vykdoma iš Lietuvos Respublikos.

3. PIRKĖJO TEISĖS

3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje šių Pirkimo pardavimo taisyklių ir Internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.

3.2. Pirkėjas fizinis asmuo turi teisę atsisakyti Pirkimo – pardavimo sutarties, sudarytos Internetinėje parduotuvėje, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo daikto pristatymo Pirkėjui dienos Civilinio kodekso ir šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.

3.3. Teisė atsisakyti sudarytos Pirkimo pardavimo sutarties netaikoma juridiniams asmenims (verslininkams) ir jų įgaliotiems atstovams.

3.4. Pirkėjas turi teisę grąžinti ir (ar) pakeisti nekokybiškas ir (ar) netinkamai sukomplektuotas prekes ir kitas Pirkimo pardavimo taisyklėse ir (ar) teisės aktuose numatytas teises.

4. PIRKĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

4.1. Pirkėjas, pateikęs užsakymą Internetinėje parduotuvėje, privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.

4.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną informuoti apie tai Pardavėją.

4.3. Pirkėjas privalo nedelsdamas atnaujinti savo registracijos duomenis ir (ar) Pirkėjo sąskaitos informacijos formoje pasikeitusius duomenis.

4.4. Priimdamas prekes, Pirkėjas privalo jas apžiūrėti ir patikrinti, taip pat Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka informuoti Pardavėją apie siuntos sugadinimą, aiškiai matomus prekės defektus, prekės modelio, komplektacijos neatitikimą Pirkėjo užsakymui.

4.5. Gavęs prekę, Pirkėjas privalo patikrinti ar įsigyta prekė yra kokybiška ir informuoti Pardavėją apie rastus prekės kokybės trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu.

4.6. Pirkėjas privalo apmokėti prekės grąžinimo išlaidas, jei jos tenka Pirkėjui, nebent prekė grąžinama dėl kokybės trūkumų.

4.7. Pirkėjas, naudodamasis Internetinės parduotuvės paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Pirkimo pardavimo taisyklių kitų sąlygų, aiškiai nurodytų Internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų, nenaudoti Internetinės parduotuvės tokiu būdu, kuris gali sukelti pavojų Internetinės parduotuvės tinkamam veikimui, saugumui, vientisumui ar riboti kitų asmenų galimybę pasinaudoti Internetine parduotuve.

5. PARDAVĖJO TEISĖS

5.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis pateikiamas Internetinėje parduotuvėje.

5.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia Pirkimo pardavimo taisyklių 4 punkte nurodytus įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Internetine parduotuve arba panaikinti Pirkėjo registraciją. Pardavėjas neatsako už jokius su tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.

5.3. Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui, keisti Internetinę parduotuvę ar atskiras jos dalis, visą ir bet kokį jos turinį, riboti joje atliekamus pirkimus, pakeisti Internetinės parduotuvės veiklos internetinį adresą. Apie laikiną ar nuolatinį Internetinės parduotuvės veiklos sustabdymą Pardavėjas informuoja pranešimu Internetinės parduotuvės puslapyje.

5.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Pirkimo pardavimo taisyklių 8.4.1, 8.4.2, 8.4.3 ir 8.4.4 punktuose numatytus apmokėjimo būdus, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas arba kai Pardavėjui per 3 (tris) darbo dienas nepavyksta susisiekti su Pirkėju 8.6 punkte nurodytu atveju.

5.5. Pardavėjas turi teisę Pakeisti Pirkimo pardavimo taisykles, prekių kainas, pirkimo sąlygas ir (ar) bet kokias kitas su Internetine parduotuve susijusias instrukcijas. Apie pakeitimus skelbiama Internetinėje parduotuvėje. Pirkėjai apie Pirkimo pardavimo taisyklių pakeitimus informuojami 15.2. punkte nustatyta tvarka.

6. PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI

6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse ir Internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis (registruotis Internetinės parduotuvės sistemoje, sudaryti Internetinėje parduotuvėje prekių krepšelį, pateikti užsakymą, apmokėti užsakymą, išsiųsti užsakymą). Tačiau Pardavėjas negarantuoja, kad Internetinė parduotuvė veiks nenutrūkstamai ar, kad duomenų perdavimas bus be klaidų. Pardavėjas neatsako už jokius Pirkėjo nuostolius, susijusius su Parduotuvės veikimo sutrikimais ir (ar) duomenų perdavimo klaidomis, atsiradusius dėl nenugalimos jėgos, valstybės, trečiųjų asmenų, taip pat Pirkėjo veiksmų. Jei atsiranda Pardavėjo pareiga atlyginti nuostolius, Pirkėjui atlyginami jo patirti ir pagrįsti tiesioginiai nuostoliai, tačiau ne daugiau kaip Pirkėjo atlikto užsakymo kaina.

6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu Pirkimo pardavimo taisyklėse nurodytomis sąlygomis.

6.3. Pardavėjas, negalėdamas pateikti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti turimą arba pagaminti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę per 30 dienų. Pirkėjui atsisakius priimti ar laukti 30 dienų analogiškos ar savo savybėmis panašiausios prekės, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo už prekes sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) dienų, jeigu Pirkėjas buvo atlikęs išankstinį apmokėjimą už prekes.

7. PIRKĖJO REGISTRACIJA IR PIRKIMO – PARDAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

7.1. Pirkėjas gali pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje užsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje internetiniu adresu www.metalija.lt, arba neužsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje pagal Internetinėje parduotuvėje pateiktas taisykles.

7.2. Detalesnį konkrečios prekės aprašymą bei jos įsigijimo sąlygas, Pirkėjas gali peržiūrėti paspaudęs ant prekės pavadinimo ir (ar) paveikslėlio. Kai kurių prekių kiekis yra ribotas, apie tai Pirkėjas informuojamas prekių aprašyme. Todėl, esant tokiai informacijai, Pardavėjas prašo, prieš užsakant prekę susisiekti su Pardavėju. Tuo atveju, jei Pirkėjas nesusisieks su Pardavėju dėl tikslesnės informacijos bei užsakys prekę ir Pardavėjas jos neturės ar prekių likutis bus nepakankamas, susidariusi situacija sprendžiama kaip numatyta Pirkimo pardavimo taisyklių 6.3. punkte.

7.3. Norėdamas įsigyti prekes Pirkėjas atlieka užsakymą Internetinėje parduotuvėje, pagal užsakymo lange pateikiamas instrukcijas. Registruotas Pirkėjas prekių išsirinkimo ir (ar) užsakymo procedūrą gali atlikti prisijungęs prie savo paskyros Internetinėje parduotuvėje.

7.4. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta, kai įvykdomos visos šios sąlygos: (i) Pirkėjas suformuoja prekių krepšelį, sekdamas Pardavėjo nurodytas instrukcijas, (ii) Pirkėjas nurodo informaciją apie prekių pristatymą, (iii) Pirkėjas pasirenka apmokėjimo būdą, jei reikia atlieka išankstinį apmokėjimą, ir Pardavėjas gauna tokį mokėjimą ir (iv) Pardavėjas pranešimu patvirtina, kad Pirkėjo užsakymas suformuotas bei paruoštas ir (ar) perduotas išsiuntimui ar atsiėmimui.

7.5. Sutartis laikoma sudaryta tik dėl Pirkėjo užsakyme nurodytų prekių, kurių pardavimą Pardavėjas patvirtino. Pardavėjas neprivalo Pirkėjui tiekti užsakyme nenurodytų prekių. Pirkimo – pardavimo sutartis laikoma įvykdyta kai prekės perduodamos Pirkėjui Pirkimo pardavimo taisyklių ir teisės aktų nustatyta tvarka.

7.6. Sandėlyje esančių prekių pristatymo terminas yra nurodomas prie pasirinkto siuntimo būdo arba https://metalija.lt/pristatymas/. Prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo Pirkimo pardavimo sutarties sudarymo dienos ir apmokėjimo už prekes.

7.7. Pardavėjas, net ir gavęs išankstinį apmokėjimą už Prekę, gali netvirtinti Pirkėjo užsakymo, jei jis neturi Pirkėjo norimos prekės ar negali jos pagaminti, Pirkėjas neatitinka reikalavimų prekei įsigyti, Pirkėjas nepatvirtino sutikimo su Pirkimo pardavimo taisyklėmis. Pirkėjas atlieka didmeninius pirkimus ir (ar) dėl kitų priežasčių, kurios gali būti individualiai nurodomos Pirkėjui. Didmeniniais pirkimais gali būti pripažįstami tokie pirkimai, kai užsakomi neįprastai dideli prekių kiekiai arba prekės užsakinėjamos neįprastu dažnumu, taip pat vadovaujantis kitais nusistovėjusiais kriterijais.

7.8. Pardavėjas, net ir gavęs išankstinį apmokėjimą už Prekę, gali nesilaikyti 6.3 punkte numatyto pristatymo termino, jei Pirkėjas atlieka didmeninius pirkimus. Didmeniniais pirkimais gali būti pripažįstami tokie pirkimai, kai užsakomi neįprastai dideli prekių kiekiai arba prekės užsakinėjamos neįprastu dažnumu, taip pat vadovaujantis kitais nusistovėjusiais kriterijais. Didmeninių kiekių pristatymo terminas nustatomas atskiru susitarimu, kreipiantis į Pardavėja el. paštu info@metalija.lt.

7.9. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma Internetinės parduotuvės duomenų bazėje. Pirkėjas turi galimybę prisijungęs prie Internetinės parduotuvės sistemos matyti pirkimo istoriją.

8. PREKIŲ KAINOS, APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

8.1. Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės nurodomos kartu su jų pardavimo kaina. Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais be pridėtinės vertės mokesčio (PVM). Į prekių kainą prekių pristatymo išlaidos neįeina. Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas.

8.2. Po to kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, Internetinėje parduotuvėje nurodyta Prekės kaina gali būti keičiama tik kai ji pakito dėl informacinių sistemų techninės klaidos ar kitų nuo Pardavėjo nepriklausančių objektyvių priežasčių. Jei tokiu atveju Pirkėjas nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas gali atsisakyti užsakymo informuodamas apie tai Pardavėją. Anuliavus užsakymą šiame punkte numatyta tvarka, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos.

8.3. Kai užsakymas yra anuliuojamas iki Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo, dėl užsakymo anuliavimo atsiradę nuostoliai nėra atlyginami. Kai užsakymas yra anuliuojamas po Pirkimo – pardavimo sutarties sudarymo, Pardavėjas gali atlyginti Pirkėjui jo patirtus ir pagrįstus tiesioginius nuostolius, tačiau ne daugiau nei anuliuotame užsakyme nurodyta prekės kaina.

8.4. Pirkėjas gali atlikti mokėjimą už prekes vienu iš šių būdų:

8.4.1. sumokėdamas “Banklink” sistemoje – tai apmokėjimas, naudojantis elektroninės bankininkystės paslauga, kai pirkėjas iš pirkinių krepšelio saugiai nukreipiamas į savo pasirinktą banką ir atliekamas apmokėjimas.

8.4.2. sumokėdamas už prekę grynaisiais pinigais Užsakovui patogiame banke, Lietuvos Paštas ir PayPost skyriuje, Maxima parduotuvėje, “Lietuvos spaudos” ir Narvesen kioskuose. Pirkėjui už prekes mokant šiuo būdu, mokėjimo paskirties laukelyje būtina nurodyti užsakymo numerį. Pinigus Pirkėjas perveda į Pardavėjo nurodytą sąskaitą. Atsakomybė už duomenų saugumą šiuo atveju tenka nurodytiems piniginių pervedimo operacijų valdytojams.

8.5. Pirkėjui pasirinkus Pirkimo pardavimo taisyklių 8.4.2 punktuose numatytą mokėjimo būdą, Pirkėjas įsipareigoja atlikti išankstinį apmokėjimą už prekes. Mokėjimas laikomas gautu nuo pinigų įskaitymo į Pardavėjo sąskaitą dienos.

8.6. Pardavėjas neatsako už mokėjimų pavedimų pagal šių Pirkimo pardavimo taisyklių 8.4.2 punktus įvykdymą ir savalaikį įskaitymą į Pardavėjo sąskaitą.

9. PARDAVĖJO TAIKOMOS AKCIJOS IR DOVANŲ KUPONAI

9.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra rengti ir vykdyti įvairias akcijas, pavyzdžiui, prekių kainos sumažinimus, rinkinių formavimus ir pan.

9.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo keisti akcijų trukmę, sąlygas arba jas atšaukti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik nuo jų atlikimo momento ir nėra taikomas iki jų atlikimo sudarytoms Pirkimo – pardavimo sutartims. Informacija apie vykstančias akcijas pateikiama Internetinės parduotuvės tinklalapyje, taip pat ji gali būti pateikiam kituose Internetinės parduotuvės informacijos sklaidos kanaluose.

9.3. Pardavėjas turi teisę parduoti dovanų čekius, už kuriuos Pirkėjas gali įsigyti Pardavėjo parduodamas prekes ir už UAB „Metalija“ teikiamas paslaugas. Įsigyjamiems dovanų čekiams nuolaidos nėra taikomos. Dovanų čekiai į pinigus nėra keičiami. Dovanų čekiais Pirkėjas gali atsiskaityti Pardavėjo prekybos salone ir internetinėje parduotuvėje įvedęs nuolaidų kodą.

9.4. Kai Pirkėjas už įsigytas prekes, kurių vertė yra mažesnė už dovanų čekio vertę, sumoka dovanų čekiu, kainų skirtumas Pirkėjui nėra grąžinamas. Kai Pirkėjas už įsigytas prekes, kurių vertė yra didesnė už dovanų čekio vertę, sumoka dovanų čekiu, jis turi sumokėti Pardavėjui kainų skirtumą.

9.5. Nuolaidos kodu su konkrečia pinigų suma negalima apmokėti visos prekės vertės.

9.6. Pardavėjas turi teisę nustatyti konkrečias prekės ar jų grupės, kurioms nuolaidos nėra taikomos.

9.7. Vieno apsipirkimo metu Pirkėjas gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą.

10. PREKIŲ PRISTATYMAS

10.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo užsakymo paraiškoje nurodyti:

10.1.1. prekių pristatymo vietą, kai Pirkėjas pageidauja, kad prekės būtų pristatomos per paštą ar kurjerių tarnybą;

10.1.2. pasirinktą paštomatą arba autobusų siuntų terminalą, į kurį Pirkėjo pageidavimu bus pristatyta prekė. Siunčiant prekes šiuo būdu, būtina laikytis šių siuntų savitarnos terminalų nurodomų reikalavimų (pavyzdžiui, maksimalaus svorio ar matmenų); Jei maksimalus prekių svoris ir matmenys neatitinka pasirinkto siuntimo būdo reikalavimų, Pardavėjas susisiekia su Pirkėju ir pasiūlo alternatyvų siuntimo būdą.

10.1.3. pageidavimą prekes atsiimti Pardavėjo klientų aptarnavimo centre adresu Sodininkų g. 3, Panevėžys.

10.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai. Tuo atveju, kai jis asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui ar kitų pristatymo neatitikimų.

10.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų, bet ne vėliau nei per 30 dienų. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų prekių aprašymuose terminų arba Pirkėjo ir Pardavėjo aptarto prekių pristatymo termino. Esant nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.

10.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.

10.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama kuomet Pirkėjas pasirašo popieriniame arba elektroniniame siuntų žymėjimo prietaise, priėmimo faktas užfiksuojamas Pardavėjo parinktos kurjerių bendrovės duomenų bazėje, pašto skyriuje ar autobusų siuntų terminalo vietoje.

10.7. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista) arba pristatyta prekė yra netinkamos komplektacijos, kiekio ar asortimento, Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente arba elektroniniame kurjerio siuntų skeneryje bei, dalyvaujant Pardavėjui, kurjeriui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Atkreipiame Jūsų dėmesį, kad pasirašius be pastabų laikoma, jog perduota siunta yra be defektų ir jokios pretenzijos dėl kurjerio paslaugų ar prekės defektų nepriimamos. Prašome mus informuoti (vėliausiai per 24 valandas nuo gavimo momento) el. paštu info@metalija.lt apie rastus prekės kokybės trūkumus, kurių nebuvo galima pastebėti prekės perdavimo metu.

10.8. Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčiai, pristatymo sąlygos pateikiamos adresu https://metalija.lt/pristatymas/. Pardavėjas turi teisę taikyti specialias prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčio nuolaidas, Pirkėjams, atitinkantiems Pardavėjo Internetinėje parduotuvėje nustatytas sąlygas.

10.9. Prekių pristatymo kaina nurodyta be prekių užnešimo ir krovos darbų paslaugos. Prekių užnešimo ir krovos darbai taikomi prekėms virš 30 kg. Pirkėjas turi teisią užsisakyti šią paslaugą prieš perkant prekę informavęs Pardavėją. Krovos darbų ir sunkių prekių užnešimo paslaugų kainos pateikiamos susisiekus el. paštu info@metalija.lt.

10.10. Prekės pristatymo laikas ir paslaugos mokesčiai nurodyti tik Lietuvos Respublikos teritorijoje. Pirkėjas turi teisę prekes gauti už papildomą mokestį į užsienio šalis Prekių pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčiai ir terminas skaičiuojamos informavus Pardavėją el. paštu info@metalija.lt apie norimas įsigyti prekes, nurodant jų pavadinimą ir kiekį, tai pat siuntimo adresą. Pirkėjui sutikus su siuntimo išlaidų kainą ir pristatymo terminu, siunčiama sąskaita išankstiniam apmokėjimui. Pardavėjas išsiunčia prekes ir siuntimo terminas skaičiuojamas tik po gauto apmokėjimo. Apmokėjimas skaitomas gautu, kai Pardavėjo sąskaitoje įskaitomi pinigai už prekes ir pristatymo (transportavimo) paslaugos mokesčius.

11. PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

11.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos ir grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 697 „Dėl Mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis.

11.2. Pirkėjas, Pirkimo pardavimo taisyklių 11.1 punkte nurodytais atvejais norėdamas grąžinti prekę, turi užpildyti Pardavėjo nustatytos formos prekių grąžinimo dokumentą, kuris Pirkėjo prašymu atsiunčiamas Pirkėjui elektroniniu paštu. Prekių grąžinimo dokumentas pateikiamas kartu su grąžinama preke. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimą patvirtinantį dokumentą.

11.3. Pirkėjas, siunčia prekes Pardavėjui grąžinti ar pakeisti dėl prekės trūkumų, ar prekės trūkumams šalinti, ar patikrinti, per Pardavėjo nurodytą siuntimo būdą. Tokias prekes, iš anksto susitarus, iš Pirkėjo gali atsiimti ir pats Pardavėjas.

11.4. Jei tai yra įmanoma, Pirkėjui grąžinant nekokybiškas ir (ar) trūkumų turinčias prekes prašome prekę grąžinti, originalioje ar kitoje tvarkingoje pakuotėje, taip kad ją būtų patogu priimti, taip pat prekę grąžinti su visomis Pirkėjo gautomis komplektinėmis dalimis.

11.5. Pirkėjas – fizinis asmuo (vartotojas) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus Civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis. Atsisakyti Pirkimo – pardavimo sutarties galima tik, jei prekė nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra prekės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti su visomis prekės komplektinėmis dalimis. Atsisakęs sutarties, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui savybėms ir veikimui nustatyti.

11.6. Pirkėjo teisė atsisakyti sudarytos sutarties netaikoma šioms sutartims: paslaugų sutartims, pagal kurias paslaugos Pirkėjui visiškai suteiktos, jeigu prieš paslaugų teikimą buvo gautas Pirkėjo aiškus sutikimas ir pripažinimas, kad jis neteks teisės atsisakyti sutarties, kai Pardavėjas visiškai įvykdys sutartį; sutartims dėl pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms; sutartims dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių; Pirkėjui iš anksto aiškiai sutikus ir pripažinus, kad dėl to jis praras teisę atsisakyti sutarties.

11.7. Sutarties atsisakymo terminas pasibaigia po 14 (keturiolikos) dienų: kai sudaroma Pirkimo–pardavimo sutartis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna užsakytą prekę arba: jeigu Pirkėjas vienu užsakymu užsakė daugiau negu vieną prekę ir prekės pristatomos atskirai, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę prekę; jeigu prekė pristatoma skirtingomis partijomis arba dalimis, – nuo tos dienos, kurią Pirkėjas ar Pirkėjo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, gauna paskutinę partiją ar dalį.

11.8. Pirkėjas – fizinis asmuo (vartotojas) praneša Pardavėjui apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą, pateikdamas tinkamai užpildytą pavyzdinę sutarties atsisakymo formą, arba pateikdamas aiškų pareiškimą, kuriame išdėstytas jo sprendimas atsisakyti sutarties.

11.9. Prekės turi būti grąžinamos ne vėliau kaip 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui. Už prekės tinkamą supakavimą grąžinimui atsako Pirkėjas. Pirkėjui tenka tiesioginės prekės grąžinimo išlaidos.

11.10. Pareiga įrodyti, kad laikėsi reikalavimų dėl nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.

11.11. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, pasibaigia šalių pareigos vykdyti nuotolinę sutartį ar ne prekybos patalpose sudarytą sutartį arba sudaryti nuotolinę sutartį ar sutartį ne prekybos patalpose, jeigu Pirkėjas buvo pateikęs pasiūlymą ją sudaryti.

11.12. Pinigai už prekę, įskaitant Pirkėjo už pristatymą apmokėtas sumas, grąžinami per 14 (keturiolika) dienų nuo Pirkėjo atsisakymo gavimo. Jei prekės grąžinamos ne Pardavėjo veiklos vietoje (paštu, per kurjerį ar pan.), pinigai Pirkėjui grąžinami pavedimu, nepaisant to kaip jis apmokėjo už prekę. Jei prekės grąžinamos Pardavėjo veiklos vietoje (prekių atsiėmimo vietoje), pinigai Pirkėjui gali būti grąžinami pavedimu arba grynaisiais.

11.13. Tais atvejais, kai Pirkėjas grąžina (atsisakęs sutarties, grąžindamas nekokybišką prekę ar pan.) tik vieną ar kelias, bet ne visas pristatytas prekes, prekių pristatymo išlaidos jam grąžinamos proporcingai užsakytų ir grąžintų prekių kiekiui. Jei įsigyjant kelias prekes, konkrečiai prekei yra priskirta konkreti prekių pristatymo kaina, Pirkėjui, grąžinant tokią prekę, jam grąžinama konkreti prekės pristatymo kaina.

11.14. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis prekių pristatymo ir (ar) grąžinimo būdas. Tokiu atveju Pirkėjui grąžinama įprastinės prekės pristatymo ar grąžinimo išlaidos.

11.15. Pardavėjas gali sulaikyti Pirkėjui jo sumokėtų sumų grąžinimą tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui. Tokiu atveju Pirkimo pardavimo taisyklių 11.12 punkte nurodyti pinigų grąžinimo terminai yra skaičiuojami nuo prekės gavimo.

11.16. Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ar kito prietaiso, kuriame jis peržiūri prekes ypatybių.

12. ATSAKOMYBĖ

12.1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

12.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetinės parduotuvės sistema.

12.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungimui prie Internetinės parduotuvės naudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

12.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, nors tokia galimybė Pirkėjui buvo suteikta.

12.5. Pardavėjas nėra atsakingas už Internetinėje parduotuvėje esančių nuorodų į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, už juose esančią informaciją ar vykdomą veiklą. Pardavėjas aukščiau nurodytų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms, įstaigoms, organizacijoms bei asmenims neatstovauja.

12.6. Žalos atveju, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

13. PREKIŲ KOKYBĖS GARANTIJA IR TINKAMUMO NAUDOTI TERMINAS

13.1. Kiekvienos Internetinėje parduotuvėje parduodamos prekės savybės yra nurodomos prekės aprašyme, pateikiamame internetiniame tinklalapyje www.metalija.lt.

13.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad Internetinėje parduotuvėje esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ar kito prietaiso, kuriame jis peržiūri prekes ypatybių.

13.3. Pirkėjo – vartotojo įsigytai prekei yra taikoma teisės aktuose nustatyta tokių prekių kokybės garantija ir jos galiojimo terminai.

13.4. Tais atvejais, kai teisės aktai konkrečių prekių atžvilgiu nustato prekių tinkamumo naudoti terminą, Pardavėjas įsipareigoja tokias prekes parduoti Pirkėjui taip, kad Pirkėjui būtų suteikta reali galimybė tokiomis prekėmis pasinaudoti iki tinkamumo naudoti termino pabaigos.

14. PRIVATUMO POLITIKA IR ASMENS DUOMENŲ APSAUGA.

14.1. Bendrovė asmens duomenis renka, tvarko ir saugo vadovaudamasi šiomis Pirkimo pardavimo taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais. Bendrovė užtikrina duomenų subjektų teises pagal Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir kitus asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančius norminius teisės aktus. Pardavėjas tvarko Pirkėjo pateiktus asmens duomenis elektroninės prekybos veiklos vykdymui (klientų užsakymų priėmimui ir vykdymui ir pan.).

14.2. Pirkėjui pateikus užsakymą įsigyti prekę ar (ir) užsiregistravus Parduotuvėje, laikoma, kad jis: (i) sutiko pateikti savo asmens duomenis, (ii) sutiko su Pirkimo pardavimo taisyklėmis ir jose nurodyta asmens duomenų apsaugos politika (https://metalija.lt/terms/), (iii) neprieštarauja, kad Pardavėjas Pirkėjo asmeninius duomenis tvarkytų asmens duomenų apsaugos politikos taisyklėse nurodytais tikslais.

15. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

15.1. Bendravimas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimai, susirašinėjimas, vyksta rašytine forma. Pranešimai išsiųsti elektroniniu paštu taip pat prilyginami rašytinės formos pranešimams. Pranešimas elektroniniu paštu laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo momento praėjo 96 (devyniasdešimt šešios) valandos.

15.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar papildyti Pirkimo pardavimo taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus yra informuojama Internetinėje parduotuvėje. Pirkimo pardavimo taisyklių pakeitimai įsigalioja po jų paskelbimo Internetinėje parduotuvėje. Pirkėjas perkantis prekes Internetinėje parduotuvėje sutinka su pakeistomis, pataisytomis, papildytomis Pirkimo padavimo taisyklėmis. Kiekvieną kartą pirkdamas Pirkėjas turi iš naujo perskaityti Pirkimo pardavimo taisykles, nes šios gali būti taisytos ar papildytos. Galimybė įsigyti prekes Internetinėje parduotuvėje sudaroma tik Pirkėjams, kurie sutinka su galiojančiomis Pirkimo pardavimo taisyklėmis.

15.3. Ginčai, susiję su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.

15.4. Pirkėjas – vartotojas prašymą ir (ar) skundą dėl Pardavėjo veiklos ir paslaugų pirmiausia raštu privalo pateikti Pardavėjui ir nurodyti savo reikalavimus. Tokius raštus prašome siųsti adresu info@metalija.lt Nesutikdamas su Pardavėjo atsakymu, klientas gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, interneto svetainė www.vvtat.lt, ar užpildyti prašymo formą Elektroninėje vartotojų ginčų sprendimo platformoje, adresu https://ec.europa.eu/odr/. Teisminiai ginčai yra nagrinėjami teisės aktų nustatyta tvarka.